Prima dată pe site?

CREAŢI-VĂ UN CONT GRATUIT

Timp de 14 zile puteţi face 250 de interogări (de test), gratuit.

Verificaţi automat pentru clienţii şi furnizorii dumneavoastră starea
plăţii lor de TVA şi TVA la încasare.

Ce informaţii obţineţi?

Codul fiscal, numele firmei, numărul de înmatriculare, judeţul, localitatea, adresa parţială,
starea firmei conform MFinanţe, data actualizării, starea plăţii de TVA,
starea plăţii de TVA la încasare şi data informaţiilor legate de TVA.



De ce să folosiţi Verificare TVA?

Evitaţi pierderea de timp cu preluarea datelor manual de pe portalul MFinanţe prin validarea
automată a plăţii de TVA, care se realizează mult mai rapid decât o poate face un utilizator uman.

Eliminaţi erorile şi beneficiaţi de un serviciu stabil: chiar daca sursele oficiale de date
sunt indisponibile, aveţi acces la o copie a bazei de date în permanenţă.



Alegeţi o variantă de acces:



1. Verificare TVA punctuală

Verificarea punctuală se face interogând serviciul pentru fiecare cod fiscal în parte.
Această verificare este cea mai rapidă metodă de verificare a stării plăţii de TVA şi TVA la încasare
pentru o singură companie din România. Aveţi toate datele de facturare necesare printr-o simplă căutare punctuală.

Pe lângă aceste facilităţi, puteţi verifica până la 10 companii pe zi gratuit!




2. Verificare TVA a listelor de coduri fiscale

Pentru utilizatorii care au nevoie de verificări automate a unor liste mai mari de coduri fiscale,
am dezvoltat serviciul de verificare TVA de liste de coduri fiscale online.
Serviciul simplifică procesul de verificare de TVA a companiilor prin automatizarea procesului
si exportul datelor în format .CSV şi .TXT.

Accesaţi instrucţiunile de utilizare


3. Verificare TVA API

API-ul de la verificare TVA vine în ajutorul celor care vor să integreze datele legate de TVA în aplicaţii proprii.
Fie că vorbim despre un CRM sau un program de facturare, API-ul poate fi utilizat
pe orice platformă care poate face interogări de tip HTTP POST.

Accesaţi documentaţia tehnică


Întrebări frecvente

Ce este VerificareTVA.ro?
Un serviciu de verificare online a informaţiilor privind starea de TVA şi TVA la încasare ale companiilor din România pentru întocmirea facturilor sau declaraţiei lunare / trimestriale D394. Se pot obţine informaţii despre starea plăţii de TVA şi TVA la încasare la un moment din trecut (conţine şi un istoric al informaţiilor).

Cum funcţionează VerificareTVA?
În momentul în care un utilizator verifică un cod fiscal, aplicaţia preia datele despre TVA pentru compania respectivă din sursele oficiale şi o afişează pe site / adaugă în liste / răspunde interogării prin API în funcţie de metoda de apelare.

Câte coduri fiscale pot fi interogate?
Există pachetele de interogări ce pot fi alocate conturilor de acces la VerficareTVA.ro şi care definesc numărul de coduri fiscale ce poti fi interogate lunar. Aceste pachete de interogari pot fi consultate în oferta comercială.

Care este timpul de verificare al unui cod fiscal?
Acest timp depinde de 2 factori: conexiunea utilizatorului la Internet şi timpul de răspuns al portalurilor oficiale. Timpul estimativ de verificare a unui cod fiscal este cuprins între 0.1 secunde şi 2 secunde.

Cât de actualizate sunt informaţiile?
Informaţiile sunt actualizate în timp real.

Ce este un API?
API vine de la Application Programming Interface şi este serviciu care oferă acces la anumite resurse sau servicii din cadrul unei aplicaţii într-un format bine definit. De exemplu, cu ajutorul API-ului de la VerificareTVA.ro, se pot integra datele legate de TVA direct într-un program de contabilitate sau într-un CRM.



Contact

Persoană de contact Telefon / Mobil Adresa de email
Daniela Cîrnaru +4-0721-324.638
+4-021-310.67.92
info [at] verificaretva.ro